zondag 12 mei 2013

Ellen van Capelleveen
Coördinator en organisator
Zingen voor je Leven in Frankrijk


Ellen van Capelleveen is als deelneemster met de eerste Zingen voor je Leven in Frankrijk reis in 2011 mee geweest en ze heeft deze reis als erg helend ervaren. Naar aanleiding van deze ervaring wilde ze graag haar organisatietalent voor dit mooie initiatief inzetten.
Meteen na deze eerste reis is Ellen nauw betrokken geraakt bij de organisatie van de 2012 reis. Als een echte spin in het web heeft ze in nauw contact met Heleen van der Heul de tweede reis georganiseerd. Geen detail werd daarbij over het hoofd gezien. Ellen is als coördinator mee geweest met deze reis en heeft alle praktische zaken geregeld, zodat het begeleidingsteam zich volledig kon richten op de deelnemers.
Ook de derde reis (mei 2013) zal weer door Ellen en Heleen georganiseerd worden. Ellen zal deze keer als coördinator en begeleider mee gaan naar Frankrijk.

"In 2010 kwam ik in aanraking met het Inca Sjamanisme. Ik heb mijn inwijdingen in 2011 mogen ontvangen en in september 2012 heb ik een rondreis door Peru gemaakt. In augustus 2013 ga ik op uitnodiging van Don Sebastian (een Peruviaanse Inca Sjamaan) bij hem twee weken in Peru trainen. Ik ervaar het als een hele grote eer om door Don Sebastian gevraagd te zijn! Tijdens deze weken zal hij een deel zijn grote kennis ten aanzien van de sjamanistische healingtechnieken aan mij overdragen.

In 2011 heb ik mijn opleiding NLP Practitioner afgerond.
In september 2012 ben ik begonnen met de jaaropleiding “Het lied van jouw Ziel” bij Erica Nap. 

Deze opleiding heeft als doelstelling: “Een diepgaande bewustwording van emoties, overtuigingen en innerlijke stemmen, die de vrije expressie blokkeren. Versterken van het vermogen tot expressie en vormgeven aan je ware Zelf in beweging, geluid en communicatie.”

Mijn droom is om me in de nabije toekomst te gaan richten op stervensbegeleiding en rouwverwerking. 
Ik ga in september 2013 met een tweejarige opleiding Stervensbegeleiding bij het NIS beginnen."